Hello Fellas, or shoul I say Hallo Gefährten.
Hello Fellas, or should I say Hallo Gefährten.
So this is what Germany's like, nice. 😊, I dont know exactly what happened, but the last time I checked into the other site, everything was all screwy? :wtf:. In any case I've started back on the textures, (had to sleep today), should be done in a day or two. And Tolwyn, you should see this Torgo, ;7...
Hallo Gefährten, oder sollte ich sage Hello Fellas.
So dies ist was Deutschlands wie, nett. :), Ich weiß dont genau, was geschehen ist, aber das letzte Mal, das ich in die andere Stelle geprüft habe, alles war alle verrückte? :wtf:. Auf jeden Fall habe ich zurück auf den Geweben angefangen, (musste heute schlafen), sollte in einem Tag oder zwei gemacht werden. Und Tolwyn, Sie sollten dieser Torgo sehen, ;7...
Hey, nice Translation. 😁
Hi Hundred,
Welcome to our little corner. Your translation is indeed...funny ^_^ Are you learning german or did you use a translator?
Well anyway I can't wait to see the Torgo finished.
This must be a translator, noone would translate it like this 😉
Well I did use an translator, but I do speak a little German, and little French, and a little Spanish, and a little Japanese, that's about it. When I read it I did go kind of, :wtf:. So how is everyone. (Still am not able to read or write too much though.) Nice transparancies by the way.
I see 😊
Well, you might have noticed our internal forum by now. We use it incase HLP is down for more than a day or two (it happened in the past, before we moved it to a dedicated server)
Hi Hundred!
Welcome on German Bord! 😊
archiv@wingcenter:~$ 7 Beiträge in diesem Thema. Alle Inhalte sind archiviert und schreibgeschützt.