TCNS NETWORK ONLINE
WINGCENTER.NET — COMM RELAY ACTIVE MEM: █████░░░ 62%
STARDATE 2683.111

Hello Fellas, or should I say Hallo Gefährten.

So this is what Germany's like, nice. 😊, I dont know exactly what happened, but the last time I checked into the other site, everything was all screwy? :wtf:. In any case I've started back on the textures, (had to sleep today), should be done in a day or two. And Tolwyn, you should see this Torgo,  ;7...

Hallo Gefährten, oder sollte ich sage Hello Fellas.

So dies ist was Deutschlands wie, nett. :), Ich weiß dont genau, was geschehen ist, aber das letzte Mal, das ich in die andere Stelle geprüft habe, alles war alle verrückte?  :wtf:. Auf jeden Fall habe ich zurück auf den Geweben angefangen, (musste heute schlafen), sollte in einem Tag oder zwei gemacht werden. Und Tolwyn, Sie sollten dieser Torgo sehen,  ;7...

Hey, nice Translation.  😁

Hi Hundred,

Welcome to our little corner. Your translation is indeed...funny ^_^ Are you learning german or did you use a translator?

Well anyway I can't wait to see the Torgo finished.

This must be a translator, noone would translate it like this 😉

Well I did use an translator, but I do speak a little German, and little French, and a little Spanish, and a little Japanese, that's about it. When I read it I did go kind of,  :wtf:. So how is everyone. (Still am not able to read or write too much though.) Nice transparancies by the way.

I see 😊

Well, you might have noticed our internal forum by now. We use it incase HLP is down for more than a day or two (it happened in the past, before we moved it to a dedicated server)

Hi Hundred!

Welcome on German Bord! 😊

archiv@wingcenter:~$ 7 Beiträge in diesem Thema. Alle Inhalte sind archiviert und schreibgeschützt.

ZUGRIFF: UNCLASSIFIED